KONSERT MED JILL JOHNSON!

Hej på er!

Igår var jag, Jonny, Anky, Mamma och Angelica på en konsert med Jill Johnson. Jill är en av mina favorit artister, och hon är en sådan duktig sångerska, så det var verkligen en riktigt bra konsert. Vi tog några bilder med Jill som ni kan se här under! (Angelica, Anky, Jill och Jimmy innan konserten börjat...)
image264
Här är Jill Johnson på scenen under konserten.
image265
Angelica och Jill ser ni här!
image266
Och slutligen Jill och Jonny på bild.
image267
En otroligt trevlig kväll med Jill måste jag säga. Detta var den andra gången som vi gick på henne, och det blir fler gånger i framtiden hoppas jag.

Ha en bra måndag!

Puss och kram!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback