SCHLAGER-EXPERT-STJÄRNA!

Tjenare!

Kom på att det vore ju lite konstigt om inte denna schlagertokiga Huska skrev något om den första deltävlingen i MelodiFestivalen 2008. Tyckte den första deltävlingen var ganska dålig. Låten som jag gillade mest och som jag röstade på var den med Velvet. Men den åkte ju ut ur tävlingen med dunder och brak tyvärr...(Velvet här under)
image268
Jag gillade även låten med Amy Diamond, så jag är glad över att det svenska folket röstade den till final. (Amy på bilden här under)
image269
Och jag kan ju även avslöja för er alla att jag faktiskt tippade både Amy Diamond och Christer Sjögren till final, så min schlager-expert-stjärna lyser fortfarande starkt! Ska bli riktigt spännande att se på delfinalen nu på lördag, då kommer ju min stora idol att medverka....Sanna Nielsen såklart!

Ha det bäst, tills vi hörs av nästa gång!

Puss och kram på ALLA HJÄRTANS DAG!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback