SCHLAGERFEST!

Hej!

I lördags hade jag och Jonny schlagerfest. Det kom runt 30 personer hit och det var väldigt trevligt! Först hade jag fixat ett schlagerquiz med frågor, sång, gissa vad som händer under uppträdandet och gissa introt. Sedan kollade vi på melodifestivalen deltävling 3 på tv:n och satte poäng på låtarna, kläderna osv. Min personliga favorit var Caracola...! Vill dela med mig av några foton från schlagerfesten...temat var glitter...så här kommer lite schlagerfest-bilder! (Linnéa och Jimmy)

image275
(Erika, Linnéa, Linni och Jimmy)
image281
(Emil, Anna, Jonny och Fia)
image282
(Anky och Emma)
image276
(Erika, Jimmy och Madde)
image277
(Linus och Dino)
image278
(Jonny och Fia)
image279
(Mariana och Malena)
image280
Så, TACK alla som kom och förgyllde schlagerfesten!

GLITTERKRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback