ÅT CHIPS!

Hej på er!

I helgen som var, var jag på 50-års fest i Västerås, det var riktigt skoj! God mat, trevliga människor och rolig dans...Lena du rockade som indian! :) Denna vecka har det annars varit rätt så lugnt, förrutom igår då jag var till min syster Anky och Loke och hälsade på, även Frida var där. Vi spelade spel, åt chips och flamsade, kul! (Anky och Loke på bilden här under)
image249
Och här under spexar Loke och Morbror Mimmi som han kallar mig! :)
image250
Idag har jag gjort rent en chinchilla bur, och även dammsugit en hel del av lägenheten. Vill önska er en trevlig helg, vi hörs!

Kramar!

//Jimmy "Huskan" :)


Kommentarer
Postat av: TiniTott

Hej Mimmi! =) haha det ska jag oxå kalla dig. Trevlig helg! Kramar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback