CHOKLADEN VAR LJUVLIG!

Hej på er alla HUSKOR!

Idag har jag haft besök av Tine, vi hade bestämt oss för att gå ut och grilla korv och pinnbröd i naturen. Så det gjorde vi under några timmar, vilket var väldigt kul. Jag tycker att vi människor borde vara ute mer i skog och mark, för det ger så mycket energi. (Här under fixar Tine ihop en pinnbröds-deg)
image260
Det var härligt att grilla pinnbröd och korv, hade även med oss varm choklad och den var ljuvlig! (Tine grillar här under)
image261
Och här under är jag mitt ibland träden, och de var INTE ljuvliga kan jag säga...de sticks! :)
image262
Nu är jag rätt trött och seg, som man blir av frisk luft...konstigt det där att man blir trött av att vara ute i naturen, men det var det värt!

Vi hörs, ta hand om er!!!

KRAMAR!!!

//Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback