ETT LIVSTECKEN FRÅN MIG!

Hallåj!

Jag har som ni vet jobbat med Expedition Scout 2007 filmen den senaste veckan, och nu är 3 avsnitt helt färdiga. Har endast 1 avsnitt kvar att klippa ihop och det känns bra. Denna gång har det gått rätt bra att klippa ihop filmen, inga större missöden, och jag hoppas att deltagarna på ön blir nöjda när filmen har premiär. (Deltagarna i ö-rådet här under)
image255
Den "hemska" buren på ön...
image256
Anne-Sofie och Linnéa har gjort sig fina inför ö-festen...
image257
Ledaren Daniel (Robinson 2005) och jag...
image258
Så nu har ni fått ett litet livstecken från mig här i bloggen. Ha det så bra, så hörs vi snart igen, lovar att uppdatera tävlingen när filmen är färdig!

KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback