FIRAT MIN ÄLSKADE SYSTER!

Hej!

Idag har jag varit och firat min älskade syster som fyller 24 år idag, tänk vad fort tiden går, tycker inte det var länge sedan som hon var liten. Hon bjöd på tacos, vilket var väldigt gott. Till efterrätt blev det sockerkaka och glass, mums! I present fick hon en signerad cd-skiva med Jill Johnson, samt en biljett till en konsert med Jill i Örebro som äger rum i Februari. Jag vill även passa på att GRATULERA min lillasyster här i min blogg, så JÄTTEGRATTIS på födelsedagen! (Här under ser ni födelsedagsbarnet tillsammans med Jill Johnson presenterna)
image247
Vill även passa på att GRATULERA min chinchilla Snuttis som fyllde 19 år igår, GRATTIS!!!

Ha en trevlig dag alla HUSKOR därute!

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback