JAG ÄR OSOCIAL DENNA VECKA!

Hejsan!

I helgen som gått var det full rulle här kan jag lugnt säga, fullt av besök och även firande av Angelica som snart fyller 10 år! På söndagen hade vi kalas för henne, och det var riktigt trevligt må jag säga. (Här under ser ni några av gästerna på kalaset)
image251
Och här under är tårtan som Angelica och hennes kusin Linnéa bakade helt ensamma.
image252
Och här under är födelsedags-barnet Angelica med några av sina presenter. Hon har längtat efter att få gå på konsert, för det har hon aldrig gjort, så hon fick en biljett till Jill Johnsons konsert i februari av oss.
image253
Idag är det måndag och jag har haft fullt upp med att jobba med Expedition Scout 2007 filmen. Mycket tid och planering går det åt för att filmen ska bli så bra som möjligt. Så om ni tycker att jag är osocial de kommande dagarna denna vecka, så beror det på att jag jobbar med filmen. Vill även dagen till ära passa på att GRATULERA min kompis Katarina som fyller år idag! STOR GRATTISKRAM till dig kompis! (Katarina på bilden här under)
image254
Ikväll ska jag se på idrottsgalan på tv:n, den brukar vara bra och så kommer säkert några tårar fram när jag ser på den oxå... :)

KRAM på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback