TOMTEBLOSS!

Tjenare!

Ny vecka och nya tag mot...ja...ingen aning! :) Kan ju berätta för er alla att det nu finns en ny tävling under vinn med ett mycket exklusivt pris, så gå in och kolla! Ska oxå berätta vilket det hemliga ordet var i förra HUSKA tävlingen, och det var TOMTEBLOSS! Fick inte med det på tävlings-sidan så jag skriver det här istället. Är även klar med filmen från ön nu, skönt! Ska bara fixa till en intervju med vinnaren oxå, sen är det nästan färdigt för film-premiär av Expedition Scout 2007, spännande! :) Idag ska jag få besök av Emma och Alva, det ser jag fram emot. Skickar med en söt liten bild på en katt...
image259
Ha en riktigt huskig dag!

Puss och kram!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

HAHAHAHA jag är bäst på King, jag är bäst på King!! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback