PARKEN ZOO!

Hej alla Vänner!

Förra veckan åkte vi till Parken Zoo i Eskilstuna, har aldrig varit där tidigare, så det var kul att få åka dit. Vi började dagen med att gå runt i djurparken och kolla på alla kända och för mej okända djur. (Jonny och Nathalie tillsammans med nått djur här under)


Och här under hittade jag min tvilling...haha...!

Richard framför några stora fåglar...

Angelica och de roliga flamingo-fåglarna...

Här är jag väl snygg?!? :)

Det blev även karusell-åkning för alla utom mej. Angelica i en karusell här under...

Jonny, Nathalie och Richard åkte berg och dalbanan...

Och så här såg de ut efter färden...

Det var en riktigt trevlig dag, och jag besöker gärna Parken Zoo i Eskilstuna igen!

KRAM på er alla HUSKOR därute!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback