UTFLYKT TILL VARAMON!

Tjenare!

Igår (måndag) var vi på utflykt till Varamons badet i Motala. Det var jag, Jonny, Angelica, Nathalie och Richard som åkte dit över dagen. En jättefin sandstrand är det och långgrunt vatten. Jag badade inte, med mina medresenärer tog sig ett dopp i det kalla vattnet! (Här under ser ni hur det ser det ut i Varamon)


Nathalie och Richard efter badet...

Angelica efter badet...

Och hela den frysande familjen Fagerman ser ni här under...

Och till slut denna Jimmy Huska, som spenderade dagen i solen, på stranden...

Efter badningen och solningen åkte vi och käkade inne i Motala. Direkt efter att vi hade beställt maten gick strömmen i hela Motala, så allt blev helt tyst, så det var en speciell händelse. Strömmen kom tillbax efter ca 15 minuter, så vi fick våran mat varm och god. En trevlig utflykt var detta tycker jag, åker gärna tillbax till Varamon flera gånger!

KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback