BOLLNÄS O STOCKHOLM!

Hej på er!

I fredags åkte jag till Bollnäs, där Jonny hade en spelning. En kul kväll med Jonny, Anna och en massa konstiga människor på dansgolvet...! Och i lördags var jag till Stockholm för att delta i Maria och Johans vårfest. En jättekul fest med god mat, trevliga människor och en massa dans, så jag är helt nöjd! Det var verkligen jättekul att träffa Maria och Johan, var rätt länge sedan jag träffade dom. Här kommer några foton från stockholms vistelsen. (Rebecca, Anna och Jonny fann varandra...)

Erika, Maria och Björn trivdes ihop...

Jag, Linnéa och Linni myser i solen...

Jonny sjöng för oss i Stockholm...

Maria och Johan dansar loss till schlagers...

Linnéa och Valdemar svängde oxå sina lurviga...

Jag och Erika på dansgolvet...

Så jag har haft en riktig toppenhelg! Nu är jag mest trött och tar det bara lugnt.

Vi hörs en annan gång alla HUSKOR därute!!!

KRAMAR I MASSOR!!!

//Jimmy "Huskan"

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Ni verkar ha haft skoj =) Så Anna var med både till Bollnäs och Stockholm... där ser man =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback