ÖVERRASKNINGS-FEST!

Hej på er!

I helgen var jag till Dala-Järna för att vara med och fira Maggan som fyller 50 år, och Hans som fyllt 55. Det var en överrasknings-fest för dom båda, så de hade ingen aning om att de skulle fira just denna kväll. Vilket var kul, för det hade kommit massor av familj, vänner och bekanta till lokalen, och vi välkomnade dom båda med "Ja må dom leva" sången. Efter det blev det god mat, dryck och tipspromenad. Sedan blev det dans för hela slanten, Jonny sjöng och fick sånghjälp av Christoffer. Vi dansade så vi blev alldeles blöta av svett, men det var det värt för vi hade det jättekul! Här under kommer lite foton från festen.

Maggan och jag Jimmy ser ni här under...
 
Mona, Emma och Helen trivdes ihop...

Sångfåglarna Christoffer och Jonny höll i kvällens sång...

Pusskalas för Johnny och Mona...

Mamma Vivan och Emma var glada kvällen till ära...

Mona och ja...minns inte namnet på mannen på bilden tyvärr...

Malin och Jessica hade kramkalas...

Helen, Jimmy och Mona på dansgolvet...

Och kvällen avslutades med en vacker sång...tror den heter "Sång till friheten" eller nått liknande...

Jag hade hur som helst en riktigt rolig kväll i goda vänners sällskap! GRATTIS än en gång till er Maggan och Hans, och JÄTTETACK för en supertrevlig fest!!! Och ja...jag vill se dej naken Maggan! *ASGARVAR* ;)

Puss och kram, vi hörs en annan gång!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Ååååå vilka fina kort:) Faaan vikken kul kväll alltså, gör jag gärna om igen, de var väl så kul oxå för att sällskapet var så trevligt:) Tack ännu en gång för en trevlig kväll.

Jag lovar, så fort jag får tid så kommer jag och festar med er...

Kraaaaaaam

2008-07-01 @ 19:21:44
Postat av: Maggan

Hej Jimmy!

Tack för en JÄTTETREVLIG fest. Hälsa jonny o tack så mycket



Kram

2008-07-06 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback