KIKKI I SÄLEN!

HEJ alla rara HUSKOR!!!

FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT!!! För att jag inte har skrivit blogg på väldigt länge. Dels har jag haft fullt upp med annat, men jag har försökt skriva blogg några gånger, men det har inte funkat att göra det just då...men nu gör jag ett försök igen. Jag har hunnit med ett besök till min kompis Kikki i Sälen, vilket var roligt. Det var fullt upp när jag var där oxå, fick en rundtur till några platser som var värda ett besök. Fick även åka slalom, och det var hur kul som helst, tror det var ca 7-8 år sedan som jag fick göra det senast. Men kul var det och jag tror att jag rasade minst 10 gånger...HAHA! (Fotot är på mig i en lift)
image289
Kikki här under i början av sin egen "Tina-backe"
image290
Och här under ser ni mig...se upp i backen! :)
image291
Vill även passa på att kommentera årets final av MelodiFestivalen. Tycker att det var ok att Charlotte Perrelli vann, men hade hellre sett Sanna Nielsen som vinnare. Hennes låt "Empty room" är så vacker och känslosam, är hur som helst glad att Sanna fick flest röster av folket (hela 52 000 stycken fler röster än Charlotte)!!! (Sanna här under)
image292
Jag vill även passa på att berätta att min nuvarande tävling/auktion på min hemsida är avgjord...vinnaren till den unika HUSKA t-shirten presenteras inom kort...men jag kan berätta att t-shirtens pris blev 13 kronor...

Ha en trevlig dag, jag ska försöka att kurera mig, har haft feber och varit väldigt hostig de senaste dagarna.

Puss och kram!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Snygga bilder ;) Hahahaha tänkte aldrig på det när vi tog bilden, jag är MEDELSVÅR hahahahahaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback