NUMMER 62!

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev i denna blogg men jag har jobbat rätt mycket på hotellet. Vet inte hur många sängar jag har renbäddat den senaste veckan, men det är många kan jag säga...det känns iallafall i ryggen! Men jag ska inte klaga, för jag är jätteglad att jag får jobba hur som helst, man får ju mer pengar att röra sig med...! Och jag kan ju även berätta för er att det var en riktigt bra kväll igår när jag var och spelade bingo med Jonny, Kikki, Emma, Tine, Stefan Emil och Fia...helt plötsligt, efter en rätt tråkig omgång på storbingon, kom nummer 62, vilket gav mig 10 000 kronor i vinst. Så jag är SÅÅÅ GLAD!!! Vilken känsla det var att få ropa bingo då...kunde knappt ropa ordet bingo, för jag blev så glad och chockad...men jag ropade bingo och gick hem med mycket pengar i fickan, YEEEEEES! Ska åka till Kikki och hälsa på henne i Sälen i några dagar, så de extrapengarna kom helt i rätt tid. Vill passa på att GRATTA lilla Alva som fyllde 1 år igår! *HURRA HURRA HURRA* (Alva på bilden här under)
image287
Vill även GRATTA Linnéa som fyllt år för några dagar sedan! *GRATTIS GRATTIS GRATTIS* (Linnéa på bilden här under)
image288
Ha en bra dag alla HUSKOR därute!

PUSS på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback