HEJA CHARLOTTE!

Hej!

Sann schlager-räv som jag är så måste jag ju kommentera den första delfinalen till Eurovision Song Contest 2008. Tyckte väl att de flesta låtarna var rätt dåliga men jag var nöjd om Norge kom till finalen. Och det blev som jag ville, jag gillar Norges låt jättemycket, tycker att den har en vacker text. (Norges Maria på bilden här under)
image346
Ikväll är det då dax för Sverige och Charlotte Perrelli. Jag har ingen aning hur det kommer att gå för "Hero", men jag håller ju givetvis tummarna så hårt jag kan för att Sverige ska komma till finalen på lördag. Då ska jag och Jonny sitta i publiken i Belgrad och heja. Det var den hemlisen som jag lovade att berätta om för ett tag sedan. Det är så att Jonnys kusin Linda vann en tävling, priset var en resa för två till ESC, inklusive hotell och flyg. Linda ville inte ha vinsten så hon gav den till mig och Jonny, vilket jag är oerhört TACKSAM för!!! (Charlotte på bilden här under)
image347
Idag har jag jobbat på hotellet igen, det gick bra, var rätt skoj faktiskt. Nu sitter jag och väntar på att Tine ska komma hit för vi ska se på delfinal 2 tillsammans. Vi ska heja fram Charlotte så gott vi bara kan, HEJA CHARLOTTE, FULL POTT! :) Vill dagen till ära passa på att GRATULERA min kompis Mona som fyller år idag! *GRATTISKRAMAR till dej* (Mona på bilden här under)
image348
Ha en trevlig helg allihopa, vi hörs efter helgen, då ska jag berätta om ESC äventyret!

SCHLAGERPUSSAR till er!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback