PASSA ER FÖR ATT SOMNA!

Hallåj allihopa!

I helgen har vi haft besök av Mamma, Mormor och Jojo här i stan. Det blev bingo i fredags, vann 1000 kronor, så jag är nöjd. På lördagen blev det firande av Loke för hela slanten, vi var i Gällersta och firade honom. Igår söndag var det mest lugnt, vilket var skönt efter en kul och intensiv helg!  (2-åringen Loke på bilden här under)
image342
Och här är Loke igen, han älskar att hoppa i sängar...
image343
Min kusin Frida och jag...
image344
Och till slut min kusin Linus...*SKRATTAR* (Passa er för att somna i min närhet...då kan ni hamna på bild i min blogg...hehe)
image345
Det har varit regn och rusk väder hela helgen, hörde att det kommit 3-4 dm snö i Vansbro där jag är uppvuxen. Konstigt med det här vädret tycker jag, det är nästan så man skulle åka och kolla på snön som ligger på vårens gröna gräs och träd, måste se helt sjukt ut!

Ta hand om er, vi hörs snart igen!!!

PUSS på er!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback