SPANIEN RESAN!

Hola!

Jag har nyss kommit hem från en resa till Valencia i Spanien och tänkte berätta lite hur vi hade det där. Åkte dit med flyg den 2/5. Det var jag, Jonny, Stefan och Anna som åkte dit. Första dagen var det enda uppdraget att hitta fram till stället som vi skulle bo på. Och det visade sig vara svårare än väntat, mycket pga att spanjorerna inte kan prata engelska, och vi kan inte prata spanska. Men till slut kom vi fram till vårat hostel.
Framme i Spanien. (Bild: Stefan, Jimmy och Anna på väg till vårat hostel)
image322
Den andra dagen var vi ut och shoppade i staden x-ativa, vilket jag tror att Anna gillade väldigt mycket...jag säger bara SKOR! *SKRATT* På eftermiddagen blev det solning vid våran pool. (Här under äter Jonny en glass)
image329
Den 3:e dagen åkte vi till havet, och det var verkligen härligt! Solade och badade där i några timmar. Det blev även snäckletning, vilket jag tycker är kul. (Jag solar på stranden på bilden här under)
image324
Ja, våran resa bestod mest av sol, bad, mat, shopping och skratt. Men det blev även en liten promenad upp på berget i närheten av vårat hostel. Vilket jag uppskattar väldigt mycket, tycker alltid det är kul och intressant att se naturen i andra länder. (Här ser ni Anna, Stefan och Jonny på berget)
image325
Här under har jag hittat nått gult i ett träd....
image326
Anna och Stefan hittade oxå gula frukter...meloner kanske det var?!? :)
image328
Den sista dagen åkte vi och shoppade. Här har Jonny hittat en palm...
image330
Och om ni kollar noga på denna bild...står det inte HUSKA på spanska längst ner i texten?!?
image331
Här ser ni oss tillsammans med Bernie, som ägde hostellet som vi bodde på.
image332
TACK Jonny, Stefan och Anna för en trevlig resa!!!

Ett tips...kolla på knappen LITE KUL...där hittar ni en liten film från Valencia...

KRAM Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Vad roligt att ni haft så kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback