BADA MED LOKE!

Hejsan!

I söndags var jag och Loke och badade på Brickebackens bad igen. Det var riktigt roligt, Loke älskar att bada! När vi gick dit så gick vi först lugnt, men sen när jag sa att badhuset är där framme, då tog han tag i min hand och började att springa till badet. När vi kom fram ville han skynda på mig, så vi båda bytte nog om till badkläader på högst 5 minuter. Sedan lekte vi en massa i vattnet. (Loke på bilden här under)

Efter badet var Loke törstig, och han drack flera glas med Fanta när vi kom hem igen...(Som ni ser här under)

En kul baddag med Loke tycker jag att det var! Han sa till mig efteråt: Loke och Mimmi bada badhuset annan dag! Och självklart ska vi göra det! :)

KRAM från mej!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback