FÖR EN VECKA SEDAN!

Hej!

För en vecka sedan var jag ju i Vansbro och firade min mamma som jag tidigare skrev. Det var riktigt trevligt och jag fick även träffa min härliga mormor. Var också ut till min paradis ö, Lissön. Känner alltid att den ön ger mig kraft, vilket känns bra, kanske är det mitt smultronställe. Jag brukar bara gå omkring där och njuta av den vackra naturen, och även minnas en del från Expedition Scout äventyren. Senast nu i sommar hade vi tävlingen Plankan med på äventyret, och nu hade vattnet stigit så pass mycket att plankan nästan inte syntes alls. Tog en bild av plankan, och det enda ni ser av den är i det inringade området! Tänk på att den plankan i somras var ca 1 meter över vattenytan...

Ha en bra start på veckan alla HUSKOR därute!

KRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback