MAMMA HAGGA!

Hejhej på er!

Den senaste tiden har jobbat en massa på städ x-pressen, vilket har varit både kul och jobbigt för kroppen! :) Men man får ju vara glad att man har ett jobb iallafall. Har även umgåtts med min systerson Loke, vilket litet busfrö han är, helt underbar! Lärde honom att säga Mamma Hagga till min syster! HAHA, det var kul minsann, för jag frågade honom om jag var Jimmy Hagga...och han svarade NEJ...då sa jag Mamma Hagga...och han sa Mamma Hagga, han är kul den lille krabaten! (Loke på bilden här under)


Ha en jättetrevlig tisdag alla HUSKOR därute! Om ni har tråkigt kan ni ju alltid kolla in min nya tävling och vara med och tävla om unika HUSKA prylar!

PUSS på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Ha ha ha skitkul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback