MATA CHILLISARNA MED CHIPS!

Hej hopp!

I helgen så var jag världens bästa morbror åt Loke. Vi var och hälsade på Guttan, sedan var vi hemma och lekte med bilar och allt möjligt, och givetvis kollade vi på chinchillorna oxå! Loke matade till och med chillisarna med chips! :) Vi var även och badade på badet i Brickebacken, vilket var uppskattat! Så det var en intensiv men kul helg! (Loke här under)

I måndags var jag ute på en trevlig höstpromenad i skogen, det var verkligen fint att få se alla fina färger i naturen. Jag gillar verkligen att vistas i naturen, det ger mig ett inre lugn...här under är en bild av mig i skogen... :)

Idag har jag varit och jobbat, känns i kroppen kan jag säga, ska även jobba imorgon. Det är inte fullt hotell, så det känns bra! Men det är massor av rum att städa ändå så jag får nog jobba häcken av mig ändå! Ha en trevlig onsdag alla HUSKOR därute!

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback