VACKRA BRUDEN THERESE!

Tjingeling!

Måndag och ny vecka...vad härligt! Nja...fullt så positiv känner jag mig ju inte, är rätt trött efter dagens jobb på hotellet. I helgen har jag mest tagit det lugnt, kände att jag var i behov av det efter en rätt intensiv tid. Igår dag så storstädade jag sovrummet och gjorde rent ett akvarium, på kvällen var det tv-spels afton här hemma och det var faktiskt riktigt underhållande att få se Jonny och Kikki tävla i ett friidrotts spel! Tror till och med att Kikki fick någon blåsa på nått finger av allt spelande...jag har oxå fått blåsor tidigare men så är det när man är en tävlingsmänniska och vill vinna! (Jonny och Kikki spelar tv-spel här under)

Vill även passa på att LYCKÖNSKA min barndomsvän och scout som i helgen har haft bröllopsfest! Min syster var där och hon tyckte att det var en UNDERBAR och ROLIG fest. Skickade med några scoutfilmer från Thereses scoutliv, tänkte att det kunde vara kul för brudparet att se dom nu när det har gått några år sedan dess. Brudparet hade ordnat allt perfekt, och jag hörde rykten om att det till och med hade dansats på borden, låter toppenkul! Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans, var rädda om varandra! (Vackra bruden Therese här under)

Nu ska jag ta och gå till kojs, ska bli skönt att sova lite!

PUSS på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: bruden!

jävlar vilken brud! hehe tack så tok mycket för filmerna... mannen min njöt kan ja lova!vi ta å ses snart å gå igenom lite gamla goda minnen! ha det så bra så hörs vi puss å kram

2008-10-21 @ 23:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback