FULLT MED BESÖK!

Hej på er!

Den senaste tiden har jag haft fullt upp med massor av besök här hemma. Först kom Kikki hit, sedan Mamma, efter det kom Nathalie, Richard och Angelica, sen kom Erika och slutligen kom Linda och Micke hit och hälsade på i några dagar. Kul med besök! Jag har ju även fyllt år den 12/9, och min födelsedag firade jag i Vansbro pga att jag skulle på begravning dagen efter i Vansbro kyrka. Fortsatte att fira min födelsedag på kvällen den trettonde på Nora stadshotell. Jonny hade en spelning där då så vi åkte dit och partade till schlagers, och jag tror nog att Kikki var väldigt nöjd med den kvällen...hehe! (Kikki tittar djupt i flaskan här under)

Har även dragits med en envis förkylning den senaste tiden, men den börjar att ge med sig nu, så jag hoppas att jag klarar av att jobba alla dagar som jag ska på städ x-pressen!

Jag har inget mer att berätta om denna gång, ha det så bra alla som läser detta!

PUSS på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: TiniTott

Hehehehe Kikki hade mycket kul den kvällen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback