RÖKT SIK!

Hej!

Idag tänkte jag börja uppdatera vad jag haft för mig den senaste månaden, så ni vet vart jag hållit hus förutom på Lissön. Jag har haft ett extrajobb som försäljare, har sålt rökt sik och hjortronsylt på en rastplats utanför Nora. Det var ett trevligt jobb, träffade många roliga människor, och talade om för alla att jag älskar fisk, och det är ju så gott med rökt sik! *SKRATTAR* Jag avskyr ju fisk egentligen men är man försäljare så är man...! Här är en bild på en rökt sik...BLÄÄÄ!


Vill även passa på att GRATULERA alla som jag inte hunnit gratulera här den senaste tiden...Polly 2 år, Baby 16 år, Maria 27 år, Richard 15 år och Tine 24 år! JÄTTEGRATTIS TILL ER I EFTERSKOTT!!!

KRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback