MIN FÖRSTA POKAL!

Hej på er!

Jag måste bara berätta för er alla att jag nu har fått min allra första pokal! Det var på tiden och hur gick det till kanske ni tänker?!? Haha, det var iallafall så att jag, Jonny, Erika och Linni var och bowlade för nån vecka sedan. Då köpte vi en pokal som vi skulle ha i vinst till den av oss som fick flest poäng, och jag tänkte på en gång att det här är min enda chans att få en vinnarpokal. Så jag la i högsta växeln och tog fram alla tävlingsinstinkter som jag kunde hitta, och jag fokuserade till max och det lyckades! Jippi, jag vann pokalen! Så nu är den min, bara min, och jag är så stolt över den! :)

Bowlingen och den efterföljande goda maten blev jag och Jonny bjunda på av Erika och Linni som ni ser här under...

En mycket trevlig stund med bowling och mat tycker jag att det var, så TACK så jättemycket för det!!! Skulle gärna göra om det snart igen, men nu har Erika och Linni flyttat till Umeå, så det kommer att dröja...vilket jag tycker är SORGLIGT, för jag SAKNAR dom så mycket! Men vi kommer ju att ses snart igen, och vi är ju inte längre bort än närmaste telefon...

PUSS OCH KRAM!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback