FILMPREMIÄR!

Hejhej!

I söndags var det filmpremiär för Expedition Scout 2008 filmen. Det var en mycket trevlig återträff tycker jag. Det kom 33 personer och såg filmen, vilket jag är väldigt nöjd med. Många skratt blev det och jag är helnöjd med filmen. Det är alltid kul att visa filmen för deltagarna och anhöriga, ett väldigt bra avslut på äventyret. (Alla deltagare med diplom här under)

Öns Raringar 2008 Linnéa J och Angelica med diplom...

Öns Robinson 2008 Anton tar emot sitt diplom och minnestavla...

En mycket glad och värdig vinnare av Robinson titeln 2008...Anton...

Publiken här under...

Och några till som kom och kollade på filmen...


TACK till alla deltagare, alla medhjälpare och alla som kom och förgyllde filmvisningen! Ni är unika och UNDERBARA!

Nu blickar jag fram mot Expedition Scout 2009, dax för 10-års jubileum på Lissön, det ni...!

KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tar ledigt och kommer:)

2009-04-21 @ 16:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback