PÅSKMIDDAG!

GLAD PÅSK!

Igår firade vi påsk hemma med familj och vänner. Vi åt traditionell påskmat, godis och skrattade högt många gånger. Vi hade besök av Aidas mamma och moster från Mexico, och de kan inte prata svenska eller engelska, och vi kan inte prata spanska med dom, så det många skratt när vi skulle försöka att kommunicera! (Peter, Anky och America på bilden här under)


Här under ser ni Alfredo, Aidas mamma och lilla Jag...

Och det bästa påskhumöret hade Guttan, Mamma och Jonny tagit fram dagen till ära...

Loke passade bra som cool påskgubbe...

Och Stina var en söt påskkärring...

Loke tyckte bättre om denna glitterperuk än hatten, så det blev en glitterpåskgubbe istället, haha...

Om ni undrar vad påskmenyn bestod av så kan jag som vanlig berätta för er att 50% på påskbordet var saker med fisk, bläää...men resten var jättegott som köttbullar, prinskorv och potatisgratäng m.m! (Den vackra äggtallriken ser ni här under)

Och jag fick ju lov att fota den härligt goda sillen...(Men Moster Carina: Jag åt inget av den, så det finns kvar till dej, haha)....


Hur som helst så var det en riktigt trevlig påskmiddag, TACK alla härligt huskiga människor!

PÅSKKRAMAR från Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback