ÄVENTYRSGOLF!

Tjingeling!

Under vecka 29 hann vi även med två äventyrsgolf rundor, ett roligt nöje, även om detta inte är den sporten som jag är bäst på...men jag gör mitt bästa, haha! (Nathalie laddar inför hole-in-one)

Richard taggade till sig inför golfrundan...

Jonny, Richard och Nathalie njöt av den härliga golfen...

Poängräkningen efteråt, det visade sig att Jonny och Richard vann på samma poäng...

Och Jimmy kom 3:a...ser väl helt nöjd ut med det resultatet va?!? :)

Den andra golfrundan...Annika hade inte spelat golf på många, många år, och hon började med att slå hole-in-one...GO ANNIKA!

Angelica och Jonny gjorde allt för att vinna äventyrsgolfen, haha...

Annika och Jimmy ville båda vinna....


Och vem vann då? Jag och Jonny fick lika många poäng, men jag tycker att jag vann! Så det så! :)

TACKAR för roliga golfrundor!

Kramkram!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: Jonny Fagerman

Jasså!!! Jimmy tycker han vann. Vi fick lika många poäng.......men jag fick 1 hole in one mer än honom. Så riktiga regler säger att jag vann!!! SÅ DET SÅ!!!

2009-08-02 @ 12:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback