VANSBRO KORTSIM 2009!

Hej!

Den 10 juli åkte vi upp till Vansbro för att vara med på simmarhelgen. Jag och min lillasyster Anky skulle simma Vansbro KortSim. (Anky har nyss anlänt till Mamma i Bomle)


Annika och Jonny njuter på olika sätt av den friska luften i Bomle...

Här är starten i Vansbro Kortsim, jag, Anky och Emil står där någonstans...

Kallt i vattnet, bara 16 grader i år...

Anky simmade snabbt ifrån oss...

Här ser ni Emil som kämpar mot strömmen och kylan...

Och här ser ni Jimmy...

I mål var både jag och Anky väldigt glada över våran insatts, Anky simmade 1 km på tiden 27.54, och jag kom i mål på tiden 30.48...vad duktig du är Anky!

Storsimmaren Anky...

Jojo, Mormor och jag myste i målområdet...

Emil som bröt efter 600 meter pga det kalla vattnet var glad ändå, likaså Kikki som simmade tjejsimmet i år igen...

I framtiden kommer vi att få se storsimmaren Loke i Vansbros vatten...

När vi åkte hem till Örebro var vi alla trötta...Kristoffer och Anky i bilen...

Anky och Angelica myste i bilen...


TACK för alla blommor som jag fick när jag kom i mål efter Vansbro Kortsim, och TACK för alla hejarrop! Och JÄTTETACK till Anky för att du ställer upp på alla mina galna upptåg, LOVE U!

KRAMKRAM!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback