BOWLING KVÄLL!

Hej på er!

I fredags var jag först och jobbade, sedan åkte vi och spelade bowling. Det var jag, Jonny, Maria, Henrik och Annika som spelade. Även Guttan var med, men hon hejade bara på oss alla. Det var verkligen jätteskoj att bowla, och vi alla lyckades att slå strike, jajamensan! (Maria bowlar här under)


Jonny var den sista att slå en strike av oss alla...

Annika i bowling-tagen...

Henrik slog kvällens första strike...

Och vem tror ni att vann? Haha, behövde ni tänka länge? Det var JAG som vann såklart, och nu är jag ägare av denna fina pokal!

Efter bowlingen åkte vi och spelade bingo hela gänget, vann tyvärr ingen storvinst, men det var trevligt ändå!

Och jag vill gärna spela bowling med er fler gånger, om ni törs, haha! :)

KRAMIS!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback