SKIDSKYTTET HÄGRAR!

Hejsan på er!

Nu är det mycket snö här i Örebro, väldigt ovanligt att det ligger kvar så här mycket snö kan jag säga. Men det är vitt och mysigt ute just nu iallafall, så jag försöker att njuta så mycket jag kan av snön. Igår var jag ut en sväng med Annika och Veronika och åkte pulka, kul! Min syster Anky och Loke byggde två snögubbar här om dagen, coola tycker jag! (Snögubbarna här under)


Annars så är det mycket tittande på skidskytte vm just nu för min del, vilket är spännande som bara den. Blev så glad när Helena Jonsson vann GULD i senaste tävlingen, bra kämpat!

På jobbet har det börjat att dra igång med jobb igen, så nu bäddar jag sängar och skurar toaletter lite då och då, om ni bara visste hur bra jag är på att göra det! HAHAHA! I helgen som gick var det ju melodifestivalen igen, röstade på Amy Diamond, tyckte helt enkelt att hon var bäst. Men jag tror inte att vi har hört och sett årets vinnare än. Det var även kul att se Lili & Susie igen. Vet att många av mina vänner, släkt och bekanta gillar rocklåten, men jag tycker helt enkelt inte att rock hör hemma i schlagern, så därför gillar jag inte rocklåten som gick vidare, bläääää! :)

Ha en bra dag alla HUSKOR därute! Nu är det skidskytte som hägrar för min del, HEJA SVERIGE!!!

PUSS på er!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback