TVÄTT OCH DATORSKÄRM!

Hej!

Länge sedan jag skrev blogg men det beror på att datorskärmen har slutat att fungera, men nu har vi en annan provisoriskt. Ganska lugnt på jobbfronten just nu, men det är väl lugnet innan stormen antar jag. Har hört att det ska bli full rulle på hotellet, på sportlovet, så då kanske jag får jobba häcken av mig!

Just nu sitter Jonny och Guttan och spelar yatzy, de frågade inte om jag ville vara med så jag är lite sur, hahaha! :) Maria sitter och pluggar, Henrik och Loke leker så det är full rulle här som vanligt. Jag har alldeles nyss handtvättat några t-shirts så jag sitter inte på latsidan jag heller.

När Maria kom hem här om dagen hade hon köpt med sig äkta melodifestivals bakelser till oss, de var jättegoda, och de hade till och med glitter på sig! TACK MARIA! (Den goda kakan här under)



Jaja, nu ska jag återgå till tvätteriet! Ha det så bra allihopa!

KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback