VAD HÄNDE MED MARIE?

Hejhej!

Igår var jag hemma hos Erika och festade till den första deltävlingen av MelodiFestivalen 2009. Vi åt chips och dipp, samtidigt som vi drack lite vuxendricka! Och vad tyckte jag då om låtarna, ja jag höll på Alcazar, de tyckte jag var bäst, och de gick ju till final så jag är nöjd. Sämst var Scotts och Caroline Af Ugglas, enligt mitt tycke. (Maria, Erika och Frida här under)


Erika och Jimmy...

Dax för schlagerdans...hahaha...

Ännu mera schlagerdans...och det var roligt!!!

Och lite mera vuxendricka för Frida...som hela kvällen undrade: Vad hände med Marie? (Serneholt alltså...)

Efter schlagerfesten gick vi ut och dansade på Harrys, vilket var riktigt skojsigt!

Idag ska vi fira Henrik som fyller 25 år, JÄTTEGRATTIS!!!

Hej svejs!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback