HELGEN!

Hej!

I fredags jobbade jag, det var drygt, men gick bra ändå. Känns att man har varit sjuk kan jag lungt säga. På fredags kväll kom Nathalie, Richard och Angelica hit. Jag, Guttan, Anton och Annika åkte på bingo på kvällen, vilket visade sig vara bra för jag vann 1200 kronor. På lördagen firade vi Angelica som fyllde 11 år, JÄTTEGRATTIS ANGELICA!!! (Angelica på bilden)


Igår söndag såg jag på skidskytte, spännande. Sedan var vi på bingo, hade ingen tur denna gång men det var kul ändå. På kvällen kom Maria och Henrik hit, spelade yatzy och umgicks i några timmar med dom innan jag stupade i säng.

Idag måndag vet jag inte riktigt vad som händer, ska följa med Maria så hon kan få nyckeln till lägenheten senare idag.

Ha en bra dag alla HUSKOR därute!!!

KRAMAR!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback