LILLASYSTER 25 år!

Hej hopp!

Igår fyllde min underbara lillasyster 25 år, vilket vi firade idag, även om hon fick ett paket igår innehållande dvd-boxen Beverly Hills 90210 säsong 2. Jag och Mamma åkte till Anky för att fira henne med fika och present. Här öppnar Anky och Loke dagens present från mig och Jonny...


Visst ser Anky lycklig ut över presenten?!? :) Så här står det skrivet i ramen:

"Nu när du 25 ska fylla, vill vi dig med något speciellt hylla.
Många år har vi väntat, vi vet att du har längtat.
Så nu får du inte svimma, för nu är det dax att simma!
KORTSIMMET 2009..."


Så nu ska alltså min syster göra sitt första lopp i Vansbros vatten...LYCKA TILL!!! Efter presentöppning och fika "bakade" vi med Lokes lera, vilket var mycket roligt! Bakade spindel, snigel, katt och en massa annat skoj. (Loke visar stolt sin fina skapelse av lera)

Som ni ser så var det riktigt roligt att baka med lera, vi höll nog på i cirka två timmar...


Nu är det kväll och Jonny ligger och är sjuk i feber, jag börjar oxå känna mig krasslig i halsen, bläää! Ska försöka att kurera mig så jag slipper bli sängliggandes, för så vill jag inte börja det nya året...

Jag vill även dagen till ära passa på att GRATULERA min syster Anky här i min dagbok, även säga GRATTIS till Snuttis och Sonja! *GRATTISKRAMAR TILL ER ALLA*

Hej svejs, tack för mig idag!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback