SUPER-TREVLIGT I TÖREBODA!

Hej på er!

Igår var jag, Anna och Annika med Jonny på en spelning i Töreboda. Det var riktigt roligt, lagomt med folk och de som var där var mest roliga människor. Några av de som var där kallade mig Markus Fagervall (ni vet han som vann idol 2006 eller nått), de tyckte att jag var så lik honom...hahaha...! (Jonny sjunger här under)


Och det blev dessutom ännu roligare när det visade sig att Hans och Maggan var i Töreboda och hälsade på Jessica denna helg, så de dök upp på puben och festade loss med oss. Riktigt roligt var det att träffa er alla, det måste vi snart göra om igen!!! (Annika, Anna och Maggan här under)

Och givetvis ska ni få ett foto av mej oxå från igår...här tillsammans med Jessica!

TACK allihopa för en supertrevlig kväll i Töreboda!

Ha en trevlig söndag alla HUSKOR därute!!! Det ska jag ha, ska snart se på skidskytte!

KRAMKRAM!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback