MIDSOMMAR 2009!

Hejhej!

Midsommar firade jag i Vansbro hos mamma. Det var mycket trevligt och min midsommar-mat bestod av hamburgare med bröd! Supergott var det! Det var jag, Jonny, Mamma, Mormor och Jojo som firade midsommar ihop i Bomle. (Mammas supergoda midsommartårta här under)


Min söta Mormor här under...

Härliga Jonny och Jojo drack kaffe...

Mysiga Mamma äter jordgubbs-tårta...

På midsommar kvällen åkte jag, Mamma och Jonny ut till min Morfars stuga i Halsjön. Har inte varit dit på över 10 år så det var jättekul att få se den stugan igen efter så många år. Har så många barndoms minnen från den här platsen. Det här är gången ut till stugan...

Och här ser ni stugans bakre del och Jonny och Mamma...

Utsikten från land, det är verkligen jättevackert här när det är fint väder...

Och så här ser den lilla stugan ut framifrån, liten och mysig...


Vill TACKA MAMMA och alla andra för en förträfflig midsommar!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback