JAG KLIPPER FILM!

Hej på er!

I lördags firade vi Nathalie i efterskott med en tur till en pizzeria, vilket hon hade önskat. Sen åkte vi till ett varuhus och köpte en present till henne som hon önskat. En trevlig dag med 17-åriga Nathalie. (Nathalie på bilden här under)


På kvällen var jag på schlagerfest hos Frida och det var mycket trevligt! Var nöjd med att Sarah Dawn Finer gick till final, men jag fattar inte att Ugglan kunde få en finalplats?!? Om Ugglan vinner så kommer jag att skämmas i ESC...

För er som undrar varför jag skriver, sms:ar och hör av mig så lite till er så lite just nu och de senaste dagarna, så ska ni veta att jag klipper ihop filmen "Expedition Scout 2008". Så just nu fokuserar jag på den till 100%.


Vi hörs en annan gång alla älskade HUSKOR!

Kramkram!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback