NÅGRA RADER!

Hej på er!

Passar på att skriva några rader till er nu när jag har lite tid över. Jag har som ni alla vet jobbat med Expedition Scout 2008 filmen den senaste tiden. Har även hunnit med en festkväll i Töreboda, var dit med Jonny, Maria, Annika, Fia och Emil. Det var en mycket trevlig kväll och intressant skulle jag nog kunna säga oxå. Haha! (Maria och Annika utanför feststället)


Här ser ni Jonnys "fans" tillsammans med Fia och Maria...

Alltid trevligt att festa i Töreboda, får väl se när det blir nästa gång.

Jag har även jobbat en del den senaste tiden, vilket har varit bra och ont i ryggen. Fick nyligen magsjuka som inte var så roligt, men nu är det över som tur är.

Vill passa på att GRATULERA Mona och Johnny som fått en liten flicka, grattis! Är så glad för eran skull!

Ha det bra tills vi hörs av igen!

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback