PARTY PÅ HOTÄLLÄ!

Hejsan!

I lördags var jag med Jonny på spelning i Dala-Järna, det börjar kännas som om att jag är på turné med Jonny just nu, haha. Det var riktigt roligt faktiskt, är inte så van vid att fester i Vansbro Kommun är så speciellt roliga men det var verkligen jätteskoj!!! (Anne-Sofie, Lise-Lotte och Maria hittade stjärnan Jonny på dörren utanför hotellet i Dala-Järna)


Väl inne på hotellet köpte vi lite vuxendricka och det var gott, haha...(Jimmy och Anne-Sofie skålar)

Jonny och Kikki trivdes ihop på hotellet...

Det blev en kväll med massor av dans, flams och allmänt trevligt...det var även kul att träffa mina tremänningar Ann och Marie och ta en svängom med dom oxå! (Jonny och Lise-Lotte här under)

Fick lov att fota detta "lås" som satt inne på toaletten...haha...det är så mycket Dala-Järna över det tycker jag...hahahaha!

TACK för en supertrevlig kväll alla HUSKOR som förgyllde den! Ser fram emot nästa gång som vi ska parta på Myrbacka Hotell! :)

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer
Postat av: Raring

Älskar Marias min:)

2009-04-02 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback