SHOPPING PÅ WILLYS!

Hejhej!

Här om dagen följde jag med min syster för att handla. Och jag måste ju säga att jag aldrig har sett någon som handlat så mycket, kundvagnen var verkligen överfull, haha! Men kul var det hur som helst. (Anky med fullproppad kundvagn här under)

Men hon shoppar ju mat för en hel månad varje gång som hon handlar, så det kanske är nått man skulle ta efter?!?

Och jag lyckades bli lite osams med kassörskan på Willys...ville växla en femtiolapp för att jag skulle kunna ta loss en kundvagn (behövde alltså mynt), men det gick inte att växla, man fick inte växla pengar sa kassörskan. Men då blev jag irriterad...och det slutade med att jag fick växel så jag kunde hämta en kundvagn...haha, jag har nog blivit en skata... :)

KRAM på er!!!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback