MINGUS!

Hej på er!

Igår hade Jonny en spelning här i Örebro, vilket var roligt iom att så många vänner kunde vara med och festa med oss. Började kvällen med att förfesta hemma hos min syster Anky. Mycket trevligt var det hemma hos henne. Kusin Karin och jag ser ni här under...

Och Erika och Anky ser ni här under...

Här är vi på väg till Mingus, stället som Jonny premiärsjöng på. (Anky, Karin och Erika på bästa partyhumör)

Glada partyprinsessor på dansgolvet...Maria, Erika och Karin...

Kvällens stjärna Jonny och Karin var glada i hågen...

I baren hittade jag Anna och nån som jag inte minns namnet på...

Som ni ser på bilderna så var det en riktigt glad kväll, och alla var på sitt bästa partyhumör...Maria, Emma och Erika skrattade ihop...

Utanför Mingus hittade jag två fans...Malena och Anky... :)


TACK för en riktigt rolig och lyckad festkväll! Hoppas snart få besöka Mingus igen, för det var riktigt skojsigt där. Och Jonny lär ju få komma dit igen iom att han var så duktig och drog dit massor av folk! GO JONNY! :)

KRAMKRAM!

//Jimmy "Huskan" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback